Hansgrohe Group sætter alle sejl til, når ISH, verdens førende VVS-messe åbner dørene om få uger.
En ny bruserserie og en innovativ løsning til at styre velværebadet med mange stråletyper er blandt hansgrohes verdensnyheder i år.
BOLIG & INDRETNING
| Emagasin1.dk
Når ISH, verdens førende VVS-messe, åbner dørene om få uger, er den internationale badbranches øjne rettet mod Frankfurt. Hansgrohe Group vil imponere de besøgende med sine mærker AXOR og hansgrohe og banebrydende innovationer til badeværelset og køkkenet. Den 14.-17. marts 2017 kan fagfolk udforske talrige nyheder fra de to mærker på den over 2.000 m2 store stand i Frankfurt-messens Festhalle, og den 18. marts er messen åben for forbrugere.
”Med vores stærke mærker AXOR og hansgrohe har vi opbygget et pålideligt navn som en førende virksomhed, når det gælder kvalitet, innovation og design,” fortæller Thorsten Klapproth, CEO i Hansgrohe Group. ”På ISH 2017 vil vi igen leve op til vores ry og præsentere en række sensationelle nyheder,” tilføjer han. ”Vi tænker på vandet i badet og køkkenet i fuldkommen nye dimensioner, tilføjer værdifulde funktioner og skaber på den måde en helt ny, emotionel oplevelse af vandet. Og det gælder ikke kun vores produktnyheder – også vores messestand bliver en imponerende attraktion for vores gæster.”
AXOR afslører verdensnyheder til det luksuriøse bad
Mærket AXOR (www.axor-design.com) er trendsætter i at udvikle, konstruere og producere avantgarde designobjekter til luksusbadeværelser og -køkkener. Armaturer, brusere og tilbehør fra mærket kræver perfektion i design, fremstilling og funktion. På dette års ISH ophøjer AXOR brusebadet til en luksuriøs oplevelse i nye dimensioner – og præsenterer ikke mindst en stråletype, der aldrig nogensinde er set før. Mange års forskning har skabt en perfekt vandstråle, der er en enestående hyldest til det værdifulde vand. Også en række nye armaturer, der tiltaler flere stilretninger ved håndvasken, badekarret og i bruseren, får premiere på ISH.
AXOR er også vært ved ”AXOR talks” som en del af trendforummet ”Pop up my Bathroom”. Tirsdag, onsdag og torsdag kl. 16-17 udforsker paneldiskussioner forskellige temaer under overskriften ”Individualisering”. Paneldeltagerne er brancheeksperter, arkitekter og indretningsdesignere, og AXOR inviterer også messens besøgende til at deltage i inspirerende og informative diskussioner. Udstillingen og trendforummet ”Pop up my Bathroom” findes i hal 4.0.
Udtryksfuldt design og innovativ betjeningskomfort
Med sine mange prisvindende innovationer og design former premiummærket hansgrohe brugen af vand i køkkenet og på badeværelset. For det er her, folk bruger den vigtigste tid og oplever værdifulde øjeblikke med vand. hansgrohe udvikler banebrydende løsninger til disse øjeblikke, hvor ekstraordinært design forenes med kvalitet med lang levetid og intelligente funktioner, der øger brugervenligheden. På ISH viser hansgrohe blandt andet en innovativ løsning, der gør det let og komfortabelt at styre et velværebad med mange stråletyper. Et geometrisk og klart design kendetegner desuden en ny serie af brusere og armaturer, som kan ses på standen i marts. Også hverdagens køkkenarbejde bliver smukkere og mere komfortabelt: Premiummærket præsenterer for første gang køkkenvaske og tilhørende armaturer. Hver anden uge frem til ISH kan du få en forsmag på et nyt hansgrohe produktområde på http://pro.hansgrohe.dk/news.
Rådgivning og service på messen Medarbejdere fra over 40 lande repræsenterer Hansgrohe Group på messen, herunder også Danmark. Virksomheden fra Schiltach i sydtyske Schwarzwald byder velkommen med et internationalt team af eksperter fra product management, marketing, salg, teknisk service og presseafdeling. Presseteamet arrangerer en rundvisning på standen for journalister, tirsdag til fredag kl. 10.
|