Brugen af drinksdispensere bliver stadig mere udbredt rundt omkring i de danske hjem, efterhånden som deres nemme brug og evne til at servere en lang række af forskellige drinks med stil når ud til flere mennesker. Barlife tager konsekvensen af denne udvikling og udvider sit sortiment med en række forskellige og alsidige drinksdispensere.

Brugen af drinksdispensere bliver stadig mere udbredt rundt omkring i de danske hjem, efterhånden som deres nemme brug og evne til at servere en lang række af forskellige drinks med stil når ud til flere mennesker. Barlife tager konsekvensen af denne udvikling og udvider sit sortiment med en række forskellige og alsidige drinksdispensere.
Drinkdispensere er en underholdende og alternativ metode til at servere diverse drinks til sine gæster uden, at det samtidig kræver en masse manuelt arbejde.

Drinksdispensere kommer i mange former og udgaver, lige fra simple drinks kander, over triple drinksdispensere med stander, til trætønde vindispensere, og Barlife fører nu alle disse og flere til. De er en underholdende og alternativ metode til at servere diverse drinks til sine gæster uden, at det samtidig kræver en masse manuelt arbejde fra værten eller en bartender. Ejerne af ét af disse produkter kan nu underholde i stil, velvidende at deres specifikke produkt er specialdesignet til netop deres lejlighed og formål. Hvad enten det er vin, øl, saft eller vand der ønskes serveret, indeholder virksomhedens sortiment en passende beholder til formålet.

Drikkevaredispensere er blot én del af virksomhedens strategiske fokus på at sælge beholdere til opbevaring af diverse produkter. Den sælger også eksempelvis askebægre, flaskeholdere, barmåtter samt såkaldte ‘flair flasker’, som fungerer som træningsflasker for bartendere, der ønsker at træne sine evner i at håndtere flasker og drinks i en fart, så gæsterne imponeres. Dette afslører en bredere tankegang omkring, hvilke produkter, virksomheden fører.

Barlifes repræsentant, Thomas Johansen, siger om sin virksomheds fokus: “Vores strategi er egentlig ganske simpel: Vi finder ud af, hvad der ville være sjovt for vores kunder at kunne købe hos os, og så sørger vi for at have det. I det her tilfælde er det så dispensere, vi har anskaffet os, men vi sætter ingen begrænsninger for os selv. Vores kunder skal bare have de bedste og sjoveste produkter på markedet. Længere er den egentlig ikke.”

  • Annoncørbetalt indhold:
  • Internet:
    www.barlife.dk
  • Youtube:
  • Næste step:
  • Email:
    support@barlife.dk
  • Telefon:
    + 45 70 70 76 16

Synes godt om Del artikel
 
Flere nyheder

Copenhagen Capacity og den nationale klyngeorganisation for de digitale erhverv, DigitalLead, er gået sammen o... Læs mere!

Nuuday præsenterer i dag eesy - en helt enkel mobilløsning til en knivskarp pris. Læs mere!

Økosystemet Huawei Mobile Services (HMS) er snart klar til at give danskerne en fuldkommen brugeroplevelse. Læs mere!

Huaweis serviceplatform, Huawei Mobile Services, runder nu 100 millioner aktive brugere. Det kom frem på weeke... Læs mere!

Samsung Galaxy A8 Enterprise Edition er arbejdstelefonen, som kombinerer omfattende og kontinuerlige sikkerhed... Læs mere!

Efter den ikoniske espressomaskine præsenterer Smeg nu et nyt produkt for at tilfredsstille alle smagsoplevels... Læs mere!

Det danske brand Melissas nyeste ismaskine slår flere af de store kendte, udenlandske mærker som Kitchen Aid o... Læs mere!

Vi har taget et kig på Huaweis nye telefon Mate 20 Pro, som for nyligt blev præsenteret i London under stor fe... Læs mere!

Sikring mod tyveri og brand optager danskerne i stor stil, men det kan vise sig at være en dyr fornøjelse, hvi... Læs mere!

Med den seneste opdatering fra Apple, som bringer Apples multiroom-løsning til markedet, bliver AirPlay 2 tilg... Læs mere!