Mobilselskabet Call me har de mest loyale mobilkunder i Danmark for andet år i træk.
Da Call me i 2018 fik titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder, sendte vi blomster til 100 af vores allermest loyale kunder for at sige tak.
GADGET & TEKNIK
| Emagasin1.dk
Det er fjerde gang siden 2015, at Call me opnår titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder. Ud over Call me indgår otte andre mobilselskaber i undersøgelsen; 3 Mobil, CBB Mobil, Fullrate, Oister, Telenor, Telia, Telmore og YouSee Mobil.
Hos Call me kvitterer Kommunikationschef, Julie Nilsson, for anderkendelsen:
”Vi er meget glade for vores kunders bedømmelse, der viser, at Call me’s mobilprodukter og -services matcher deres ønsker og behov. Det er et kæmpe skulderklap til alle vores dedikerede medarbejdere, der hver dag arbejder helhjertet for at gøre en positiv forskel for vores kunder. I det seneste år har vi gjort det endnu lettere at være kunde hos os, og vi har blandt andet arbejdet målrettet på at simplificere og forbedre vores produkter, processer og digitale løsninger. Og vi skylder selvfølgelig også at give vores mange kunder en stor tak for deres fortsatte loyalitet”.
Resultater fra BrancheIndex Mobil 2019
Årets undersøgelse viser, at Call me er det mobilselskab, som kunderne overordnet set er mest tilfredse med. Kunderne vurderer også, at Call me er det mest attraktive mobilselskab set i forhold til de andre selskaber. Kunderne placerer desuden Call me i toppen af undersøgelsen, når det kommer til produktkvaliteten. Således oplever kunderne god mobildækning, når de skal ringe eller sende en sms (score 91) og god internethastighed ved brug af data til fx at surfe på internettet og streame musik eller video (score 88).
På det centrale kundeparameter, ’Net Promoter Score’, der segmenterer kunderne på baggrund af deres svar på spørgsmålet "Vil du anbefale os til familie, venner eller bekendte?", ligger Call me i top med en NPS-score på 44. Hele 62% af Call me’s kunder er i kategorien ’Promoters’, der omfatter loyale kunder, som ifølge undersøgelsen gentagne gange vender tilbage til virksomheden og samtidig anbefaler virksomheden til venner og familie (*).
Et hjerte til forskel
Call me har siden 2012 markeret sig ved at være mobilselskabet med et hjerte til forskel. Det sker blandt andet gennem Tal Ordentligt-bevægelsen, der udleves internt blandt medarbejderne og via trivselsprojekter på skoler og i familien:
”Tal Ordentligt er stadig lige så højaktuelt, som det var, da bevægelsen startede for syv år siden. Undersøgelser viser fortsat, at vi kæmper med at finde den rigtige tone og balance online i samfundet og fx ser vi også, at næsten hver tredje danske barn oplever, at deres forældre bruger mere tid på skærmen end på dem. Over 1.300.000 danskere så derfor også med på Facebook, da vi sammen med Nordic Parenting præsenterede fem gode forældreregler tilbage i efteråret”, slutter Julie Nilsson fra Call me.
|